Zaproszenie dla firm promocyjnych
Szanowni Państwo
Zarząd Krajowego Forum Dyrektorów Zakładów Oczyszczania Miast zaprasza do udziału w obradach i sesji promocyjno-wystawowej podczas 53. Zjazdu Forum, który odbędzie się w dniach od 19-21 września 2018 roku w hotelu " Radisson Blu" w Świnoujściu.
Uczestnikami Zjazdu scalającego całą branżę, będą prezesi i dyrektorzy oraz właściciele firm zajmujący się oczyszczaniem miast i gospodarką odpadami, dostawcy specjalistycznego sprzętu, urządzeń i akcesoriów, a także oferenci szeroko rozumianych produktów służących poprawnemu funkcjonowaniu naszych firm. Podczas Zjazdu stwarzamy Państwu możliwość bezpośredniego kontaktu z potencjalnymi nabywcami oferowanych usług w ramach organizowanej wystawy sprzętu, spotkań formalnych i nieformalnych.
Jednocześnie informujemy, że podczas trwania Zjazdu zostanie kontynuowany II etap plebiscytu "Perła Roku", którego celem jest wyłonienie podmiotu oferującego zakładom gospodarki odpadami produkt/y, który w danym roku kalendarzowym będzie cieszył się największym uznaniem członków KFDZOM i uczestników Zjazdów. Ankietę nominowanych do Plebiscytu "Perła Roku" otrzymają Państwo podczas trwania Zjazdu w biurze organizatora.
Poniżej przedstawiamy Państwu formy i koszty promocji:
1. | Rozdanie przez organizatorów uczestnikom Zjazdu materiałów promocyjnych (ulotek, folderów, ofert, gadżetów, itp.), |
500,00 zł netto
+ 23 % VAT |
2. | Wystawa, prezentacja sprzętu i urządzeń – stoisko w hotelu "Radisson Blu" :
(stolik, krzesła, dostęp
do prądu) - pow. wystawiennicza do 4 m2 |
800,00 zł netto + 23 % VAT |
3. | Wystawa, prezentacja sprzętu i urządzeń – stoisko w hotelu "Radisson Blu" : (stolik, krzesła, dostęp do prądu) - pow. wystawiennicza 5 - 8 m2 | 1000,00 zł netto + 23% VAT |
4. | Wystawa, prezentacja sprzętu i urządzeń komunalnych na zewnątrz hotelu: | |
powierzchnia do 10
m2 |
1000,00 zł netto + 23% Vat | |
powierzchnia od 11
do 20 m2 |
1 200,00 zł netto + 23 %Vat | |
powierzchnia od 21
do 30 m2 |
1 500,00 zł netto + 23% Vat | |
powierzchnia od 31
do 40 m2 |
1 800,00 zł netto + 23% Vat | |
powierzchnia od 41
do 50 m2 |
2 200,00 zł netto + 23% Vat |
Koszt udziału jednej osoby w 53 Zjeździe wynosi:
- przy zakwaterowaniu w pokoju jednoosobowym w hotelu "Radisson Blu" – 1890,00 zł/os. netto + 23% VAT
- przy zakwaterowaniu w pokoju dwuosobowym w hotelu " Radisson Blu" -- 1740,00 zł/os. netto + 23% VAT
UWAGA!
Materiały promocyjne (foldery, ulotki, oferty, gadżety) należy dostarczyć w terminie 17.09. br. na adres: Hotel "Radisson Blu" Aleja Baltic Park Molo 2, 72-600 Świnoujście z dopiskiem "Materiały zjazdowe – 53 Zjazd KFDZOM".
Opłatę za promocję/wystawę oraz udział należy wpłacić równocześnie z przesyłanym zgłoszeniem w terminie do dnia 27 sierpnia 2018 roku na konto KFDZOM: BZ WBK 87 1090 2590 0000 0001 2267 6271.
Poniżej do pobrania program Zjazdu oraz karta zgłoszenia.
Prezes Zarządu Krajowego
Wojciech Janka
UWAGA!:
- Anulowania zgłoszenia można dokonać do dnia 27 sierpnia 2018 r. Rezygnacja po tym terminie zobowiązuje do pokrycia opłaty za udział w Zjeździe.
- Ze względu na ograniczoną ilość miejsc noclegowych obowiązywać będzie kolejność zgłoszeń oraz terminowość wniesienia wymaganej opłaty za udział.